Kursy kongresowe-długie strzały i najbezpieczniejsze Zakłady
Przeanalizowaliśmy każdy kawałek ustawodawcy postawiony przed Kongresem od 1975 roku . Z danymi z GovTrack.us, sprawdziliśmy ostateczne statusy rachunków i inne informacje – takie jak sponsor i temat. Które gorące problemy są najbardziej prawdopodobne, aby przejść? Którzy członkowie Kongresu są najmniej prawdopodobne, aby coś zrobić? Czy Demokraci czy Republikanie radzą sobie lepiej w Kongresie? Czytaj dalej, aby zobaczyć długie strzały i najbezpieczniejsze zakłady.
Hot-button problemy najprawdopodobniej przejść
Pomyśl o tym-obecnie przed Kongresem jest 10 373 ustaw, ale tylko około 4 procent stanie się prawem. Każdy rachunek, który nie zostanie przekazany do końca bieżącej sesji, automatycznie umiera. Co trzeba zrobić, aby uzyskać rachunek? Dobry temat.
Według naszych ustaleń prawa człowieka (ogólne) mają największe szanse na sukces w Izbie . W porównaniu z kwestią przestępstw z nienawiści, która ma 10% szans na uchwalenie (9 do 1), ustawy i rezolucje dotyczące praw człowieka (ogólne) mają około 17% szans na uchwalenie – lub 5 do 1.
Tematy związane z wojskiem i terroryzmem mają jeszcze gorsze szanse, odpowiednio 8 procent (12 do 1) i 7 procent (13 do 1). Biorąc pod uwagę, jak powszechne są te problemy, zwłaszcza w przypadku niedawnych ataków związanych z ISIS, jest to zaskakujące i nieco szokujące.
Jednak ustawy związane z aborcją (38 do 1) mają większe szanse na uchwalenie niż wynagrodzenia (61 do 1) lub bezrobocie (98 do 1) . Jest mało prawdopodobne, że możesz wygrać 980$, jeśli postawisz 10 $na ustawę o bezrobociu, która przeszła.
Problemy najmniej prawdopodobne, aby przejść
Jeśli szanse na uchwalenie ustawy o bezrobociu nie są duże, to jest jeszcze mniejsza szansa na to, że cokolwiek zdalnie związane z podatkami z powodzeniem przejdzie przez Kongres. Podczas gdy podatki mają ogromny wpływ na naszą gospodarkę, proces uchwalania przepisów podatkowych jest trudny - większość rekomendacji pochodzi od prezydenta, ale tylko Kongres może wprowadzić zmiany. Jeśli istnieje rozdźwięk między dwoma stanowiskami władzy - np. brak możliwości znalezienia wspólnej płaszczyzny-wówczas kwestie takie jak reforma podatkowa pozostają nierozwiązane.
W oparciu o dane, prawodawstwo związane z przemysłem farmaceutycznym ma większą szansę (229 do 1) na wprowadzenie w życie niż podatek dochodowy od osób fizycznych (241 do 1). A stopy procentowe mają tylko około 279 do 1 szanse na pomyślne przejście.
Doskonały przykład: w 2013 r., kiedy oprocentowanie kredytów studenckich było na stole, Kongres nie był w stanie zdecydować, gdzie dokładnie należy ustalić stawki i kiedy należy je ograniczyć. W wyniku niemożności podjęcia decyzji, stawka podwoiła się 1 lipca 2013 roku.
Najgorsze szanse? Ulgi w podatku dochodowym. Szanse na uchwalenie jakichkolwiek przepisów związanych z tym tematem prawie nie istnieją na poziomie 0,15 proc.
Szanse na przejście przez Kongres kategorii legislacyjnych
Jeśli chodzi o przepisy, które przynoszą korzyści Senatowi i Izbie, szanse na uchwalenie ustaw i uchwał wyglądają całkiem nieźle. W rzeczywistości istnieje około 56 procent szans, że prawodawstwo związane z Senatem przejdzie pomyślnie przez Kongres. Jest to porównywane do 11,1% szansy na to, że cokolwiek innego, ogólnie, przejdzie.
Jeśli chodzi o specjalne tygodnie-które są ustanowione w celu formalnego uznania i uświadomienia pewnych kwestii – istnieje około 55 procent szans, że ustawy zostaną uchwalone. Prawdopodobny niższy koszt takich wysiłków może zwiększyć ich wskaźnik mijania. Wiąże się to również z niewielkimi kontrowersjami. Ponadto, projekty ustaw i uchwał dotyczących zasad i procedur Izby są stosunkowo prawdopodobne, aby przejść (0,82 do 1), ponieważ wpływają one na sposób funkcjonowania izby.
Po drugiej stronie spektrum znajdują się kwestie związane z Europą. Europejskie prawodawstwo ma tylko około 20 procent szans na przyjęcie. A ustawy związane z demokracją-do czego często zachęca USA na całym świecie-mają tylko około 21 procent szans na dotarcie do prezydenta.
Szanse na uchwalenie przez Kongres ustaw federalnych
NASA była ważną częścią amerykańskiej tożsamości, odkąd ludzie zaczęli badać kosmos. Jako takie, NASA jest często przedmiotem uwagi, przy czym istnieje szansa 7 do 1 (12,5 procent) związanych ustaw uchwalanych w Kongresie . Ale tylko dlatego, że ten federalny podmiot widzi tak wiele działań, nie musi oznaczać, że jest pozytywny. Historycznie NASA była niedofinansowana, a te rachunki mogły zabrać jeszcze więcej pieniędzy z eksploracji kosmosu.
Agencja Bezpieczeństwa Narodowego (NSA) ma kolejne najlepsze szanse, a powiązane ustawy mają szansę 14 do 1 (6,7 procent) przejścia. A przy tak dużym natężeniu światła w ostatnich latach, te rachunki mogą mieć coś wspólnego z kontrolą szkód. Szanse dla FBI wynoszą 16 do 1.
Niestety, Food and Drug Administration (FDA) – która jest odpowiedzialna za ochronę zdrowia publicznego – nie otrzymuje takiej samej uwagi. Z jednostek federalnych, na które patrzyliśmy, FDA ma najgorsze szanse: 110 do 1, czyli 0,9% . A Departament Transportu nie radzi sobie znacznie lepiej, z kursem 83 do 1 (1,2 proc.).
Państwa z najlepszymi kursami
Z 535 członkami Kongresu, rachunki mogą łatwo prześlizgnąć się przez szczeliny. Podczas gdy niektórzy członkowie Kongresu mieli wyjątkowe szczęście w przyjmowaniu ustaw i uchwał, inni nie byli tak szczęśliwi.
Opierając się na powyższej mapie, jest oczywiste, że członkowie Kongresu z Nevady mogą pochwalić się najlepszymi szansami, jeśli chodzi o prawo, które sponsorują, stając się Prawem Federalnym – 3,51 do 1, czyli 22 procent. Pomimo posiadania tylko czterech przedstawicieli w Izbie, ich osiągnięcia są imponujące. Weźmy Rep. Joe Heck: od 112. Kongresu, pięć jego projektów uchwaliło, a dziewięć jest obecnie w toku.
Mississippi wydaje się mieć dobrą passę, jak również; szanse jego członków wprowadzenie ustawy, który został przyjęty są 3,70 do 1. West Virginia podąża blisko z kursem 3,71 do 1.
Szkoda, że tego samego nie można powiedzieć o Iowa, Hawajach i New Jersey. Przy kursie 13,47 do 1 możesz potencjalnie wygrać prawie 135$, jeśli postawisz zakład o wartości 10 $na członków Iowa, którzy naprawdę coś przeszli. Możesz również potencjalnie wygrać około $128 przy tym samym zakładzie na Hawajach i $124, jeśli postawisz pieniądze na New Jersey. To może nie być mądre posunięcie.
Szanse na uchwalenie Dwupartyjnych przepisów
Jak wcześniej wspomniano, często dochodzi do sporów między prezydencją a Kongresem. Więc kiedy rząd jest w środku konfliktu, może być trudno coś zrobić. Może być jeszcze trudniej, gdy prezydent i większość Kongresu stanowią część różnych partii politycznych.
W 2015 roku prezydent Obama znalazł się w politycznej debacie z republikańskimi członkami Kongresu na temat negocjacji z Iranem. Ale to nie pierwszy raz, kiedy prezydent i Kongres - lub Demokraci i Republikanie-są w sprzeczności. Według naszych ustaleń, szanse tych dwóch partii politycznych na uchwalenie ustaw znacznie się wahały od 1975 roku.
Na przykład, gdy w 1978 r. urzędował prezydent Jimmy Carter, szanse na uchwalenie ustawy przez Republikanów wynosiły 35,78 do 1 (około 3 procent) - drugi najniższy do tej pory. A w 1981 roku, kiedy prezydent Ronald Reagan byl w urzedzie, Demokraci mieli tylko okolo 5 procent (19,05 do 1) szanse na uzyskanie ustaw i rezolucji z powodzeniem przez Kongres. Co dziwne, Demokraci doświadczyli gorszych szans za czasów prezydenta Billa Clintona w 1997 roku (20,30 do 1).
Ale od 2008, pomimo tego, że prezydent Obama jest Demokratą, Republikanie mieli dość szczęścia . W 2010 r. szanse na uchwalenie republikańskiego ustawodawstwa wynosiły 5,89 do 1 (około 14,5 proc.). I to ma sens. Od czasu swojej inauguracji Obama skompromitował się w kilku kwestiach, w tym w umowie budżetowej na 2010 r.i klifie fiskalnym. Po drugiej stronie korytarza Demokraci nie mieli tylu zwycięstw. W rzeczywistości, szanse na uchwalenie ustawy przez demokratę w 2015 r. były niższe niż 5 proc. (19,55 do 1) . Lekcja wyciągnięta? Kompromis niekoniecznie działa w obie strony.
Wreszcie, kiedy przyjrzeliśmy się kursom łącznym w latach 1975-2015, Demokraci i Republikanie radzili sobie mniej więcej tak samo – odpowiednio 7,98 do 1 (11,14%) i 8 do 1 (11,11%).
Członkowie Izby z największymi szansami
Wybierani bezpośrednio przez lud, przedstawiciele pełnią dwuletnie kadencje. W tym czasie do ich obowiązków należało m.in. wprowadzanie projektów ustaw i uchwał, proponowanie poprawek oraz zasiadanie w komisjach. Nie jest nierealne oczekiwać, że sponsorują rachunki, które faktycznie zostaną uchwalone. Ale oczekiwania nie zawsze się spełniają.
Kiedy przyjrzeliśmy się posłom, którzy sponsorowali co najmniej 25 projektów ustaw, było to oczywiste. Weźmy na przykład Roberta Andrewsa, chociaż chwalonego przez prezydenta Obamę jako jednego z oryginalnych autorów Affordable Care Act, jego osiągnięcia nie są wolne od skazy. Zanim zrezygnował z kongresu w 2014 roku za nadużycie pieniędzy z kampanii, jego szanse na sponsorowanie uchwalonej ustawy wynosiły 322 do 1, czyli 0,31%.
Nawet Rep. Ron Paul, który kandydował na prezydenta w 2008 roku i stał na czele Partii Libertariańskiej, nie radził sobie znacznie lepiej. Jego kurs wynosił tylko 312 do 1 (0,32 proc.). A jeśli postawiłbyś na reprezentanta Boba Mcewena, Twoje szanse na wygraną byłyby tylko nieznacznie większe – jego kurs wynosił 175 do 1 (0,57%).
Co szokujące, z członków Izby najmniej prawdopodobne, aby uzyskać ustawy uchwalone, Rep. Anthony Weiner-niesławnie znany ze swoich nieodpowiednich wiadomości tekstowych-miał najlepsze szanse, co nie mówi wiele. Zanim zrezygnował, jego kursy wynosiły 100 do 1 (0,99 proc.).
Ogólnie, z tej listy Republikanie mieli gorsze szczęście niż Demokraci uchwalający ustawę . Obecnie jedynym reprezentantem nadal pełniącym służbę jest reprezentant Erik Paulsen.
Członkowie Kongresu z najlepszymi szansami
W przypadku wyboru nie można przegrać, zdecydowanie powinieneś postawić zakłady na tych członków Izby.
Zanim zmarł w wieku 95 lat, Rep. Ray Madden był w stanie uzyskać 25 z 29 ustaw i uchwał przyjętych po 1975 roku, co sprawiło, że jego kursy były spektakularnie wysokie (0,16 do 1, czyli 86 procent). John Young mia3 równie ¿fantastyczne szczê ¶ cie podczas Kongresu, pomimo zamieszania w skandal cudzo3stwa w latach 70. Z 46 projektów ustaw i uchwa3, które sponsorowa3 po 1975 roku, uchwalono 39. Jego kurs wynosił 0,18 do 1, czyli około 85%. I gdybyś postawił pieniądze na George ' a Mahona podczas jego pobytu w Kongresie, miałbyś ogromne szanse na wygraną - jego szanse wynosiły 0,25 do 1, czyli 80%.
Choć nie tak udany jak wyżej trzech reprezentantów, Rep. Porter Goss widział swój sprawiedliwy udział zwycięstw. Podczas pobytu w Izbie, jego szanse na uchwalenie ustawy wynosiły 0,91 do 1, czyli 52 procent. Później został pierwszym dyrektorem Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA) na mocy ustawy o reformie wywiadu i zapobieganiu terroryzmowi.
Najbardziej znana była Rep. Shirley Chisholm, pierwsza afroamerykańska kongresmenka. Miała wskaźnik sukcesu 0,89 do 1 (około 53 procent) pomimo wyzwań, które przyszły z bycia mniejszością w Waszyngtonie.
Na podstawie naszych ustaleń, zarówno Republikanie i Demokraci tak samo skumulowali tę listę . Dodatkowo, Rep. Rob Woodall, Rep. Daniel Webster, Rep.Dan Newhouse obecnie służyć. Miej na nich oko w przyszłości, ponieważ istnieje duża szansa, że ich szanse będą tylko lepsze.
Wysokie stawki w Kongresie
Kongres nie jest doskonały, ale ważny. Jako gałąź legislacyjna rządu polegamy na senatorach i członkach Izby Reprezentantów, aby sprawiedliwie uchwalali projekty ustaw i uchwał, które poprawiają stan USA i chociaż wprowadzono wiele projektów ustaw, bardzo niewiele ustaw jest faktycznie uchwalanych.
Kiedy przyjrzeliśmy się szansom Kongresu na załatwienie sprawy, zauważyliśmy kilka rzeczy. Ustawy związane z popularnymi kwestiami częściej niż nie przechodzą . W rzeczywistości prawa człowieka (ogólne) były najbardziej udanym zagadnieniem w latach 1975-2015. Rachunki z tym związane miały około 17 procent szans na przejście.
Na dodatek, niektórzy członkowie Kongresu mają więcej szczęścia niż inni . W porównaniu z Rep. Robert Andrews-który miał najgorsze szanse-Rep. Ray Madden dostał niesamowitą liczbę rachunków przeszedł. Nawet członkowie Kongresu z Nevady odnosili sukcesy.
Na koniec, szanse Demokratów i Republikanów na uchwalenie przepisów wahały się na przestrzeni lat, ale o dziwo, całkowite szanse okazały się takie same.
W sumie, choć może wydawać się zbyt ryzykowne, aby postawić wszystko na nasz obecny Kongres, może być gorzej. Więc nie wycofuj jeszcze swoich zakładów. Może 115 Kongres będzie inny.
Metodologia
Aby zobaczyć, które akty prawne z powodzeniem przeszły przez Kongres od 1975 roku, zebraliśmy dane z GovTrack.us i sprawdzane statusy końcowe wraz z tematyką i sponsorami.
Dane dotyczące Państwa i strony zostały pobrane ze stanu sponsora. Dane podmiotu zostały wymienione na stronie internetowej, z wyjątkiem pierwszej grafiki, w której zapytaliśmy o listę tematów powiązanych i odpowiednio je połączyliśmy. Na przykład, szukając przepisów związanych z narkotykami, zbadaliśmy przepisy oznaczone tagiem narkotyki, narkotyki, handel narkotykami, przemyt narkotyków, kokaina, narkotyki psychotropowe itp. i pogrupował dane w jedną kategorię.
Źródła
- https://www.govtrack.us/
- https://www.minnpost.com/dc-dispatches/2015/12/people-say-congress-doesn-t-get-anything-done-what-do-numbers-say/
- https://www.govtrack.us/congress/bills/
- https://edition.cnn.com/2016/06/12/us/orlando-nightclub-shooting/
- https://www.treasury.gov/resource-center/faqs/Taxes/Pages/writing.aspx
- https://www.npr.org/2015/12/30/461388614/8-things-congress-actually-did-this-year
- https://www.npr.org/2013/07/09/200447019/congress-still-squabbling-over-student-loan-rate-increase
- https://www.govtrack.us/congress/bills/subjects/special_weeks/1000?congress=106
- https://nationalinterest.org/commentary/the-enduring-dilemmas-democracy-promotion-10042
- https://slate.com/gdpr?redirect_uri=/blogs/bad_astronomy/2015/08/24/congress_and_nasa_commercial_crew_program_is_underfunded.html?via=gdpr-consent&redirect_host=https://www.slate.com
- https://www.pbs.org/wgbh/frontline/article/how-edward-snowden-leaked-thousands-of-nsa-documents/
- https://www.fda.gov/AboutFDA/WhatWeDo/
- https://walberg.house.gov/about/how-congress-works
- https://www.govtrack.us/congress/members/NV
- https://dennyheck.house.gov/bill-tracker-list?field_congress_number_tid=49
- https://constitutioncenter.org/blog/key-items-in-the-constitutional-debate-over-congress-obama-and-iran/
- https://mic.com/articles/22662/5-ways-obama-tries-to-work-with-republicans-and-is-rejected#.wyVmOIsG1
- https://www.visitthecapitol.gov/about-congress/us-house-representatives
- https://www.house.gov/the-house-explained
- https://www.philly.com/philly/blogs/capitolinq/Andrews-to-leave-Congress-in-Feb.html?arc404=true
- https://www.biography.com/people/ron-paul-265881#libertarian-ideology
- https://www.theguardian.com/film/2016/jun/30/anthony-weiner-sexting-scandal-new-york-documentary
- https://www.congress.gov/member/ray-madden/M000039?pageSize=250
- https://articles.latimes.com/2002/jan/30/local/me-young30
- https://www.portergoss.com/bio.html
- https://www.biography.com/political-figure/shirley-chisholm
- https://junior.scholastic.com/pages/content-hubs/us-constitution.html
Fair Use
Zachęcamy do podzielenia się wizualizacjami znalezionymi tutaj. Prosimy tylko o uznanie autorów poprzez link do tej strony.